Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4021531402   La llengua anglesa com a eina de comunicació en matèries no lingüístiques. Metodologia AICLE
2017-2018   Assessorament. Educació Primària
  
   17/10/2017 - 15/6/2018 (20 hores) de 17:00h a 19:00h
   C Lumen
   c. Provença, 63 (Terrassa) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Vallès Occidental II
  
  
  
Inscripció   12/09/2017 - 26/09/2017 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Aquesta demanda de formació neix de la necessitat del professorat d’adquirir fluïdesa en l’expressió oral en llengua anglesa per impartir les àrees : ART i SCIENCE.
Des del curs 2007 l’escola ha realitzat una immersió lingüística en aquestes àrees en llengua anglesa.
Donat que l’escola es defineix com a centre trilingüe, esdevé la necessitat d’una formació continuada del professorat en llengua anglesa.
Donat el moment de crisi actual per part de l’administració, la majoria de claustre decideix pagar el curs de la seva pròpia butxaca.
  
Objectius   - Millorar la fluïdesa en llengua anglesa.
- Enriquir els recursos propis en la competència comunicativa en anglès.
- Aplicar aquests recursos a la pràctica docent.
- Assolir estratègies de pronuncia (British English).
  
Continguts   FASE INICIAL D’AUTODIAGNOSI:
- Reflexió sobre les necessitats actuals de l’equip de mestres en la competència comunicativa en llengua anglesa (recollit al Pla Estratègic: Pla Anual: Fitxa nº2)

PLANIFICACIÓ:
-Establiment de diverses línies orientatives que donin coherència a les nostres actuacions didàctiques: aprendre, ensenyar i avaluar.

CONSTRUCCIÓ:
-Proposar als mestres recursos per poder desenvolupar activitats orals relacionades amb els continguts de les àrees : "Curs de conversa in English" "Intuniti"

EXPERIMENTACIÓ:
-Aplicar la formació a la nostra pràctica educativa a les àrees de: SCIENCE, ART i ENGLISH a les activitats orals i de conversa.

AVALUACIÓ:
-Valorar l’aplicació de la nostra formació en la tasca educativa.
  
Formador/a   Laura Morales Ucles
  
Avaluació   - Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació del desenvolupament de l'activitat formativa
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent recollida a la carpeta de formació.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació
- Valoració positiva de les tasques d'aula recollides a la carpeta de formació (individual o en petit grup del mateix centre)
  
E-mail   crp-terrassa@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent